25 września 2011

Biało różowo ;D

Hej.Wiem,wiem mam opóźnienie ale naprawdę was przepraszam.! Dodaję kolejną stylizację-tym razem biało różową.Mam nadzieję ża wam się spodoba ;)
P.S. Fryzura była inna a ta jest z nowego ouftitu.

Sukienka/MSW
Top/B.Bisou
Buty/Pretty in Love
Torebka/Pretty In Pink

Może buty nie do końca pasują,ale cóż...

18 września 2011

Cause now imma criminal

Kryminalnie. Moja najlepsza stylizacja.







Koszulka z tygrysem - Stardoll
Spódniczka - Bonjour Bizou
Pasek - MSW
Torba - Bonjour Bizou
Buty - Bonjour Bizou
Kapelusz - Stardoll Gift's
Lenonki  - Beastly




Co sądzicie ?

Kto to lepiej nosi ? (c.d.)

Hej.Przepraszam  że nie dodałam posta z tej serii ale nie miałam wszystkich par ;( Teraz trochę poszperałam i mam już wszystko gotowe.Liczę na odpowiedzi  w komentarzach .!
Reszta w krótce bo inne obrazki się nie chcą dodać ;/

17 września 2011

I See Girls

Witajcie , jestem Zuzanna ( DelicateWoman).Będę dodawać stylizacje na tego bloga.Liczę na komentarze,nawet te krytyczne.





dżinsowa kamizelka - bonjour bizou / sh
sukienka - E&J / sh 
zakolanówki - bonjour bizou / sh
buty / Rio

Stylizacja jest prosta ale urok ma.




16 września 2011

L.A.L.K.A

Witajcie kochani ;D Niestety moje konto jest wyczyszczone z kasy więc nie mogę sobie nic nowego kupić ;( A na dodatek mam katar.! Ale niedługo doładuję konto więc napewno sobie coś kupię ;)
Sukienka jest ciekawa,jest w pomysłowy sposób uszyta.Zobaczcie z czym ją połączyłam;



Opis rzeczy za chwilę bo teraz muszę wyjść do sklepu ;(  Bay;*

11 września 2011

Pod lupą.!

Hej.Tym razem wpadłam na pomysł aby co jakiś czas dodawać tak zwane "prześwietlenie".Ale ja jestem oryginalna więc zmienia nazwę na "Pod Lupą.!".W takich postach będę pokazywała co warto kupić w danym sklepie,co z czym połączącyć itp. Pierwszego takiego posta spodziewajcie się w najbliższych dniach.Udanej niedzielii ;) Bay .!

10 września 2011

Zmiany

Jak widzicie na blogu zaszły zmiany m.in. nowy nagłówek.Prosty napis,lecz ma swój urok.Podoba wam się ?

Piszcie w komentarzach :)

9 września 2011

Loteria ;)

Cześ.Tym razem mam dla was loterię.Rozpocznie się ona gdy będzie 20 odbseratorów ;)

P.S.Dodam tylko że do wygrania będę cenne ciuchy z mojej szafy.!

Like.I'm made of glass

Hej.Jestem tak zakręcona że zapomniałam dodać jednego ouftitu.Ale się nie martwcie-już naprawiam mój błąd ;) Stylizacja jest z klasyczna z sukienką,o której przeczytałam w najnowszym numerze Glamour.Dodałam do niej gorset i czarne dodatki-torebkę i buty.Na deser dołożyłam białe skarpetki.Fryzura w stylu Emmy Watson.Ja jestem zadowolona z efektu.A wy,co sądzicie ? 






Gorset / WoTW
Sukienka / Pretty In Love
Buty / Archive
Skarpety / Killah
Torebka / Bonjour Bisou

7 września 2011

Zakupy.

Hej.Tym razem post z zakupamii.Zaraz wam pokaże co kupiłam ;) Miałam 80sd-więc od razu musiałam je starcić ;) Kupiłam 2 pary spodnii i suknię.Sukienka jest długa i ma b.ładny kolor.Kupiłam bo była za połowę ceny.Podoba wam się coś ?
Spodnie/Archive
Suknia/Stardoll At City
Spodnie/Stylien

Wam udało się kiedyć coś kupić za połowę ceny nie licząc wyprzedaży w StarPlazie?

Jesień się zbliża...


Dzisiejszy ouftit jest już bardziej jesienny.Stylizacja z nowiutkimi spodniami.Nie miałam innego paska by zakryć brzuch (sweter jest za krótki).No i torebka...też tu nie pasuje ale cóż.Jeszcze się doczepię do skarpetek.Te paski które tam widać są niepotrzebne - ale jakoś je zniosę.O oto całość :


Top / Stardoll
Sweter / B.Bisou
Spodnie / Stylien
Skarpety /Stardoll
Buty / B.Bisou
Toba / B.Bisou
Pasek / Darmówka
Bandana / Darmówka(odkupiłam za 2 sd)

Jak wam się podoba ?
Stylizacja powstałam słuchając Radio Hello ;)

Nowy pokój ;)

Witajcie.Przepraszam że tak długo nie pisałam ale chciałąm dobrze zacząć nowy rok szkolny ;) Teraz wam to wszystko wynagrodzę ;) Wczoraj dostałam weny i postanowiłam sworzyć nowy pokój.Tym razem jest to taki..Nie wiem jak go pisać.Meble są trochę nie z naszego pokolenia.Połączyłam je z nowoczesnymi zafkami na które postawiłam kolorowe rzeczy.Wyszło nawet fajne połączenia.Kilka drobiazgów dałam też na okno.Nie mogło też zabraknąć tam mojego storczyka ;) Podoba wam się ?
(aby powiększyć kliknij na obrazek)

Jak oceniacie moją pracę ?

2 września 2011

(nie)szalone pomysły

Tym razem to zdecydowanie połączanie klasyki & niebieskiego.Dodałam kolorowy akcent aby nie było nudno.Całość oczywiście jest połączona z białymi spodniami i topem "prosto z prania".Efekt : 8/10.Co wy sądzicie ? Jeden obrazek to oczywiście efekt mojego lenistwa :(



Buty / elle
Torba / Stardoll
Top / Pretty in pink
Spodnie / Givenchy Tribute
Kurtka / Folk
Naszyjnik / Fudge

Kto to lepiej nosi ???



Witam.Tym razem przybywam do was z nowym pomysłem na życie ;) Co kilka dni będę dodawać posty.Kto to lepiej nosi??? Będę 2 zdjęcia a wy piszecie w komentarzu kto według was to lepiej nosi.Rozumiecie ? Na początek będą dwa starcia ;) 3...2...1...Zaczynamy. !
_Princess_Clara  vs   kreacja16




Aly_i_Aj   vs  Ninka_Doll




PaulinciaxD   vs   Jantilla



Czaekam na opinie ;)

Zdjęcia z mentalle,bizarre style,niecierpliwe.