25 listopada 2011

Old friend Why you so shy?

Witajcie.Mam dla was kolejną zaległą stylizację,niestety.Na moje oko jest oryginalna ale z też  trochę staro świecka.Ooo...muszę wam jeszcze powiedzieć że jestem dumną właścicielką oxfodek hi hi  Czekam na wasze opinie :D


Sorry.Na opis nie liczcie. xoxo

A na poprawę humoru...




16 listopada 2011

A little respect (just a little bit)

Witajcie.Mam dla was moją jednodniową stylizajcę.Chyba nieudaną-sami oceńcie ;D
suknia/DNKY
kurtka/Miss Sixty
torebka/?
Peruka/?
Chumor mi się trochę poprawił ;)
P.S.W tle nowy pokój ;D

15 listopada 2011

You and I...

Hej.Mam dla was kolejną stylizację.Jest ona cała w czerni-jedynie włosy dodają jej kolorów he he ;D
Przepraszam za biały elemnet na obrazku.
Przepraszam ale nie mogę dodać opisu ubrań poniważ jestem zdołowana;/ Dostałam 2 z matmy,3 z anglika i nie będę miała swojego wymarzoneog łóżka

Na poprawę humoru GaGa xoxo

5 listopada 2011

Perfekcyjna perfekcjonistka



Witam.!Mam dla Was chyba jedną z najlepszych stylizacji mojego autorstwa.Udało mi się połączyć ze sobą żółtą sukienkę i kurtę Just'a Cavalli(kupiłam ją za 94 sd-ale była tego warta.!).Dodałam to tego różowe dodatki-buty i torebkę.Zmieniłam też kolor włosów mojej dollki na rudy.Efekt?Zobaczcie sami;

Sukienka/Young Hollywood
Kurtka/Tingeling
Buty/Elle
Torebka/Pretty In Pink


Dla mnie boooosko ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.!