Nie wiedziałam jak się ubrać ale w końcu skombinowałam coś z kapelusikem który dziś kupiłam.Stylizacja jest dla mnie b.fajna.Niby klasyczna ale coś w sobie ma.Jeżeli się mam doczepic do czegoś to będzie to spódnica-jak nie mam pmysłu na stylizacje to ją biorę i...niby się samo tworzy.Muszę wymiślić coś oryginalnego ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz