30 sierpnia 2011

You see that road it isn't meant for me

Witam po raz drugi.Dodaję już następną stylizację króra wynikła ze zmiany natychmiastowej (wyjaśnienie w poprzednim poście).A więc..moja dollka idzie na imprezkę bez chłopaka bo nie ma ;)A wić zoczaszcie w co ją ubrałam;
Sukienka/B.Bisou/12sd
Kurtka/B.Bisou/12sd
Torba/B.Bisou/8sd
Buty/Darmówka
Naszyjnik/Fudge/30sd
Kapelusz/Rivera/49sm


Ładnie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz