29 października 2011

Zaległe stylizacje ;/

Mam 2 duże opóźnienia w stylizacjach.Dodam je tu w jednym poście ;) Oba ouftity zawierają garstkę czerwonego koloru.Jedna bardziej jesienna-druga jeszcze letnia ;D




Większość rzeczy z bazarku-dokładnie możecie spardzić sobie w szafie u mnie .

19 października 2011

Electic Bass ?

Uwielbiam Marinę ;D Stylizacja chyba nie ma z nią nic wspólnego więc się nie czepiajcie .! Zobaczcie co stworzyłam ;)

2 zdjęcia są wynikiem zużytej weny ;/
Ops póżniej ;/

Eleganckie połącznie ;D

Hej.Tym razem zestaw w którym dominują spodnie.Kupiłem je za 210 sd ;) Są warte swojej ceny ;Dodałam do nich brązowy akcent ;)Zobaczcie sami jakie mi połączenie  wyszło .!




Bluzka/Givenchy Tribute
Zakolanówki/?
Torba/Young Hollywood
Spodnie <3/bazar
kołnierzyk/B.Bizou




Czekam na oklaski,he he

6 października 2011

I like it.!

Hej.Tym razem stylizacja w której przeważa jeans ;) Według mnie to jedna z moich najlepszych stylizacjii...




spodenki/Miss Sixty
Kamizelka/B.Bizou
Kamizelka2/Pretty in Pink
Koszula/Achive
Kurtka/Fallen Angel
Buty/Evaning Falls
Pasek+torebka/B.Bizou
Kapelusz/Miss Sixty

1 października 2011

Żeby zajrzeć w te kocie oczy...

Hej.Pierwszą rzeczą jaką wam muszę powiedzieć to to że nie mam już piegów ;) Ale je zaraz chyba dodam,więc długo się nie pocieszycie...Drugą informacją jest to, że zrobiłam nowy pokój ;) ;) A co do stylizacji...Połączyłam ze sobą dwa kolory-czarny + różowy.Najbardziej uwiodły mnie buty-jedne z najmodniejszych w tym sezonie (;
P.S.Dziejszy post po kociemu,miau .!






Spódnica/Mochino Tribute
Koszula/Miss Sixty
Torba/Darmówka
Buty/Elle
Pasek/B.Bisou
Tatuaż/Fallen Angel


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak na maginesie-będę miała KOTA ;) Jupii Xd