1 października 2011

Żeby zajrzeć w te kocie oczy...

Hej.Pierwszą rzeczą jaką wam muszę powiedzieć to to że nie mam już piegów ;) Ale je zaraz chyba dodam,więc długo się nie pocieszycie...Drugą informacją jest to, że zrobiłam nowy pokój ;) ;) A co do stylizacji...Połączyłam ze sobą dwa kolory-czarny + różowy.Najbardziej uwiodły mnie buty-jedne z najmodniejszych w tym sezonie (;
P.S.Dziejszy post po kociemu,miau .!






Spódnica/Mochino Tribute
Koszula/Miss Sixty
Torba/Darmówka
Buty/Elle
Pasek/B.Bisou
Tatuaż/Fallen Angel


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak na maginesie-będę miała KOTA ;) Jupii Xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz